W ramach projektu Czas Zawodowców BIS grupa uczniów z kl. 3e o specjalizacji technik ORGANIZACJI REKLAMY w dniach 03-07.12.2018r. brała udział w specjalistycznych laboratoriach na Politechnice Poznańskiej.
Zajęcia polegają na symulacji naturalnych warunków pracy w firmie, gdzie uczniowie są pracownikami, wykonują polecenia wymagającego managera p. Tomasza Dworka, który zleca kolejne zadania. Podobnie jak w prawdziwej pracy, w pierwszym dniu uczniowie przeszli szkolenie BHP i zapoznali się z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa na Politechnice. Następnie przeszli do realizacji zadań. Zajęcia w pierwszych trzech dniach były bardzo intensywne i miały charakter marketingowy z uwzględnieniem neuromarketingu, który wykorzystuje metody neurologii do analizy i zrozumienia ludzkich zachowań w stosunku do rynków i wymiany marketingowej. Uczniowie zgłębili tajniki public relations, mediów oraz wykorzystania nowoczesnych technologii. Reklama to dźwignia handlu, nieodłączny składnik procesu sprzedaży, wykorzystujący najnowszą wiedzę z zakresu psychologii. Z tego też względu uczniowie poszerzali swoje praktyczne umiejętności z zakresu tworzenia profesjonalnego biznesplanu, plakatu i kampanii promocyjnej z uwzględnieniem badań focusowych i eyetrackingowych, targetu, logotypu oraz mapy emocji marek.
W trakcie praktyki uczniowie odwiedzili Centrum Kultury Zamek, Muzeum Sztuki Użytkowej, studenckie Radio Afera oraz zwiedzali Stare Miasto.
Na zakończenie praktyk uczniowie otrzymali certyfikaty ukończenia praktyk.
Grupą uczniów opiekowała się Izabella Rogińska.
Iza