Premiera mobilnego questu MODERNIZM TALKING już za nami. Przed ratuszem spotkaliśmy się z młodzieżą z kaliskich szkół i wyruszyliśmy na spacer uliczkami centrum miasta.
Quest, zaprojektowany przy współudziale uczniów z Liceum Plastyczne Kalisz, rozgrywa się we współczesnym Kaliszu, który staje w obliczu zagrożenia ze strony istot nadprzyrodzonych!
-
Stworzyliśmy grę, która w sposób przejrzysty pozwala poznać architekturę modernistyczną Kalisza i przy tym wejść w fabułę pełną zagadkowych treści, taką, która jest atrakcyjna - mówi Sabina Konior z Good Games.
Organizatorami kaliskiej odsłony projektu są: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Asnyka w Kaliszu i Fundacja Good Culture, a prace projektowe prowadził Mateusz Halak, regionalista i kierownik Filii nr 3.
- To jakby nadawać tożsamość budynkom - dotąd anonimowym. Zrobiliśmy niesztampowy przewodnik. Tutaj cały czas architektura jest najważniejsza, ale równie ważna jest atencja młodzieży - najbardziej jak wiadomo wymagającego odbiorcy masmediów. Modernizm Talking to nowoczesne mówienie o starym - ocenia Mateusz Halak.
W grze miejskiej wzięli udział uczniowie klas 2d i 3c ZSE pod opieką pań Magdaleny Sztandery i Małgorzaty Szymańskiej.
Fotorelacja Ekonomika:
Iza