Godło Polski
BIP

Geografia - why not?

We wtorek, 26 maja, odbyło się internetowe spotkanie, podsumowujące działania uczniów, biorących udział w „kaliskiej części” innowacji pedagogicznej pt. „Geografia po angielsku – Why not? ”. Udział i wykonywane zadania pozwoliły nam - uczniom:

·         poznać walory i atrakcje turystyczne Kalisza,

·         uzyskać informacje dotyczące ciekawych miejsc w Kaliszu, których nie znaliśmy,

·         poznać zadania PTTK, informacji turystycznej oraz kwalifikacje i predyspozycje jakie musi posiadać przewodnik turystyczny,

·         kształtować umiejętności korzystania z różnorodnych materiałów w języku polskim i angielskim, poszerzyć słownictwo przydatne na maturze,

·         współpracować w grupie z koleżankami i kolegami, wymieniać się informacjami,

·         uczestniczyć w ciekawym spotkaniu z p. Piotrem Sobolewskim – kaliskim przewodnikiem,

·         rozwijać umiejętności samodzielnego uczenia się poprzez odkrywanie rozmaitych sposobów zapamiętywania i uczenia.

Przygotowaliśmy ciekawostki związane z Kaliszem, jego historią, kulturą i sportem.  Byliśmy podzieleni na pięć grup. Każdy zespół wybrał sobie najbardziej interesujący go temat:

·         Ratusz - Kinga Małecka 2D, Marta Łukaszewska 2D

·         Filharmonia - Roksana Drzewiecka 2A, Paulina Witczak 2A, Martyna Witczak 2A

·         Stadion Miejski -Jakub Stasik 2D, Dawid Walkowiak 2D

·         ul. Niecała - Dawid Herc 4B, Paulina Nosal 2E, Paulina Młynarczyk 2E

·         Historia północnej strony od murów Kalisza - Wiktor Matysiak 3D, Arkadiusz Kaczmarek 3D

Cały projekt był zorganizowany i jednocześnie nadzorowany przez Panią Profesor Mariolę Medzińską oraz Panią Profesor Klaudię Klamkę. Poniżej znajduje się kilka zdjęć ze spotkania online podsumowującego efekty końcowe innowacji.

 

                                                                                                          /P. Młynarczyk i P. Nosal/

Iza
< Cofnij
Wszelkie prawa zastrzeżone przez
Zespół Szkół Ekonomicznych w Kaliszu
Projekt i realizacja:
Media Essence / mediaessence.pl