Dnia 20 grudnia 2017 roku grupa młodzieży z klas o profilu technik organizacji reklamy oraz uczniów zainteresowanych tematyką reklamową i marketingową zwiedziła Spichlerz Polskiego Rocka w Jarocinie.
Spichlerz jest multimedialnym muzeum muzyki rockowej oraz jedną z instytucji działających z sukcesami na polu promowania regionalnej kultury. Od pracowników Spichlerza nasi uczniowie chcieli dowiedzieć się, w jaki sposób można promować miasto, ideę i jakie środki wizualne mogą temu towarzyszyć.
Tunele dźwiękowe, murale, projekcje filmowe, plakaty, wlepki czy tablice interaktywne to jedne z wielu nośników, jakie mogliśmy zobaczyć w Spichlerzu. Dzięki pani przewodnik poznaliśmy historię polskiej muzyki, a także mieliśmy okazję zobaczyć, jak zmieniał się polski plakat muzyczny i jaka była stylistyka poszczególnych okresów muzycznych w zakresie projektowania przekazu.
To jedna z wielu zaplanowanych na ten rok wycieczek zawodowych dla przyszłych specjalistów od reklamy, w lutym uczniowie, którzy odbyli już praktyki będą mogli odwiedzić Targi Reklamy Rema Days, a przed wakacjami planowany jest obóz szkoleniowy.
/Anna Linkowska/
Iza