W ramach współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości nasza szkoła przystąpiła do realizacji projektu „Otwarta firma-Marketing firmy”.
Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości jest pozarządową organizacją pożytku publicznego. Jej celem jest przygotowanie młodzieży do życia w warunkach gospodarki rynkowej oraz zdobycie wiedzy ułatwiającej realizację planów zawodowych. Fundacja realizuje swoje zadania we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej oraz Narodowym Bankiem Polskim.
W ramach realizacji programu chcemy poznać odpowiedzi na ważne pytania:
- Dlaczego firma powinna badać rynek?
- Jak zbudować strategię marketingową firmy?
- Jakie są główne cele i zadania public relations?
- Dlaczego warto i jak dbać o dobry wizerunek firmy?
- Jak zaistnieć na rynku?
- Jaki jest wpływ reklamy na sprzedaż produktu?
Projekt realizowany jest w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości (w dniach 16-22 listopada 2015 r.). Tydzień ten obchodzony jest jednocześnie w 143 krajach świata. Pomysłodawcą Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości są: były premier Wielkiej Brytanii, Gordon Brown, brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark oraz amerykańska Fundacja Kauffmana.
Celem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest stworzenie środowiska społecznego, które aktywnie wspiera przedsiębiorcze postawy i inicjatywy młodych ludzi. Dzięki realizacji projektu wzbogacimy swoją ofertę edukacyjną o ciekawe zajęcia przygotowujące uczniów do planowania ścieżki edukacyjnej. Nasza szkoła nawiązała współpracę z Agencją Reklamową Media Essence, która wspiera nas w realizacji tego przedsięwzięcia.
Koordynatorem projektu w naszej szkole jest pani Arleta Praiss.
Iza