W ramach realizacji programu otwarta firma uczniowie klasy Ie- technik organizacji reklamy oraz klasy IId- technik ekonomista uczestniczyli w spotkaniu z wolontariuszem- właścicielem Agencji Reklamowej Media Essence. Program realizowany jest w dniach 16-18 listopada 2015 roku. Jest to największe wydarzenie promujące przedsiębiorczość na świecie.
Uczniowie naszej szkoły uczestniczą w programie w ramach nawiązanej współpracy z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości w Warszawie. Fundacja realizuje zadania we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej oraz Narodowym Bankiem Polskim. Tydzień przedsiębiorczości obchodzony jest jednocześnie w 143 krajach świata, a jego pomysłodawcami są: były premier Wielkiej Brytanii- Gordon Brown, brytyjska rządowo-biznesowa organizacja Make Your Mark oraz Fundacja Kauffmana.
W bieżącym roku szkolnym realizowaliśmy obszar „Marketing firmy”. Właściciel Agencji Media Essence wspólnie z uczniami szukał odpowiedzi na ważne pytania:
-Dlaczego warto i jak dbać o wizerunek firmy?
-Jak zaistnieć na rynku?
-Dlaczego firma powinna badać rynek i jak konkretna firma takie badania prowadzi?
-Jakie są główne cele i zadania public relations?
-Jaki jest wpływ reklamy na sprzedaż produktu?
-Jak zbudować strategię marketingową firmy?
Tradycyjna lekcja została wzbogacona dzięki przekazaniu w atrakcyjnej formie treści nauczania zapisanych w podstawie programowej.
Dzięki spotkaniu uczniowie poczuli wsparcie i podnieśli poziom swoich aspiracji w dążeniu do sukcesu edukacyjnego oraz zawodowego teraz jak i w życiu dorosłym.
Koordynatorem programu jest pani Arleta Praiss.
Iza